עצות חשובות

4 עוגני חובה בכל עסק עצמאי

העוגן הראשון גרם לנו להתייחס לעצמנו כאל חברת ענק עם מאות אלפי לקוחות, כמו לדוגמא חברת ביטוח גדולה שמיד כשמישהו מתקשר יש המון מידע על הלקוח, זה משפר את השירות שלנו ומאפשר לנו יכולת לתת מענה טוב יותר ללקוח.

לכן אני ממליץ מאוד מי שעדיין אין לו, להתחיל לעבוד עם מספרים וירטואלים.
1. מאפשר הכנסה של הליד ( המספר של המתקשר ) ישירות למערכת CRM שלכם
2.שליחת סמס חזרה ללקוח שהתקשר עם לינק לאתר שלכם (עוד כניסה לאתר).
3.מדידה ובקרה של שיחות.
4.תוכלו לקבל סמס/ מייל על שיחה שלא נענתה כדי שלא יהיה מצב שתפספסו שיחה.
5.בשלב הבא תוכלו באופן אוטומטי לבצע סריקה של המספר שהתקשר במאגר מידע של מוכרים שפרסמו או משכירים או מוקפאים.

אל תרגישו יותר מידי בנוח תמיד תזכרו

“המתחרים שלכם מתקדמים, אם אתם לא מתקדמים יותר מהר מהם אז אתם הולכים אחורה והופכים ללא רלוונטים”

רוצה לדעת איך בעזרת אוטומציה ניתן להגדיל ב 40% את כמות העסקאות במשרד? השאר/י פרטים